tag line

tag line

Rabu, 8 Disember 2010

Terima Kasih Prof. Hamid...

Key-chain yang cantik daripada prof. Hamid

Mesti ada yang tertanya-tanya siapa kah insan yang bernama Prof. Hamid ini? Meh sini aku jawab. Prof. Hamid ini sekarang Timbalan Pengarah, Institut Perusahaan Kecil dan Sederhana, Universiti Malaysia Kelantan. Kat UMK jugak, dia ada mengajar. Kalau x salah aku lah subjek Marketing. Sebenarnya dia nampak je dingin, tetapi sangat-sangat-sangat-sangat baik. Beberapa minggu lepas dia ada gak pusing dunia, ke Paris, London dan beberapa buah negara lain. Hari selasa, sebelum tahun baru Hijrah dan sebelum balik daripada pejabat, dia ada datang kepada aku, emay dan kak su. Dia suh kitorang pick salah satu daripada tangan dia. Kitaorang ambik ar. Untungnya aku yang paling cantik. Bangganya! Bestnya kalu aku dapat pusing dunia camtu kan. Takpe, selamat kumpul duit ye!

Tiada ulasan: