tag line

tag line

Isnin, 27 Disember 2010

al-kisah nya alya....

Adus! kelakau lah dengan budak-budak ni. Al-kisah berlaku pada anak sedara aku punya family. mmm~~~Lebih kurang keluarga akak aku lah. Begini kisahnya~~~

Di satu hari yang sangat tenang dan sangat aman, dengan deruman angin kipas KDK dengan 5 kelajuan berputar mengerakkan udara di sekitarnya bagi menyamankan warga penghuni salah satu rumah di Bandar Seri Putra. Satu keluarga yang terdiri daripada ayah, ibu dan anaknya yang diberi nama Nik Aisyah Alya sedang enak menjamah makanan tengah hari (kalau tak silap ar). Ketika itu si anak hanya br berumur lebih kurang 7 bulan. Si ibu baru menyudahkan sisa-sisa nasi dalam pinggan untuk menyuapkan makanan kepada si anak yang kelaparan. Selesai si anak memberi makan kepada anaknya, si ibu merungut " kenapa la papa tu makan lambat sangat?".

Si anak dengan berbekalkan sepasang tangan dan sepasang kaki merangkak ke menuju meja makan. "dah! dah! dah!". Si ibu tergamam dan kemudian riuh satu rumah ketawa. Boleh ler alya ni buat lawak. Rupa-rupa nya alya suh papa nya menyudahkan makan tengah hari mereka!


Tiada ulasan: