tag line

tag line

Selasa, 7 Disember 2010

Final Presentation Internship Programme..

Hampir setahun rasanya aku terlibat dengan Internship Programme. Buat panggilan, susun masa, hubungi company dan sebagainya. Memang penat menguruskan budak-budak ni. Akhirnya 6 Disember 2010, semuanya telah berakhir. Bertempat di Dewan Mesyuarat Perdana, UMK satu pembentangan telah dijalankan dengan melibatkan 5 kumpulan bagi Internship Programme. Programme ini dibiayai sepenuhnya oleh SME Corp. yang dulunya SMIDEC dimana pelajar yang terlibat memperoleh RM1800 sebagai elaun kepada mereka yang menjayakan program ini.

Kepada SME Corp. terima kasih terutama kepada En. Aminuddin, En. Roslan, En. Rozlan, Kak Su dan semua yang terlibat kerana menerima pelbagai alasan dan sebagainya. Biasalah menjadik orang tengah kepada SME Corp. dan pelajar ni, kena banyak sikit idea menipu ni. Maaf lah yer! Terima kasih atas hadiah yang terakhir En. Rozlan!
Terima kasih En. Rozlan atas hadiah nie...

Kepada pelajar Internship, I will miss you all. Remember, jangan jadik macam ni lagi kerana masa depan yang jauh lagi sukar daripada sekarang. Satu lagi jangan menyusahkan orang! (gurau jelah..hahaha).

Satu lagi, sebelum terlupa kepada ISME, UMK. Terima kasih kerana mempercayai insan ini bagi menguruskan internship dan juga memberikan pengalaman yang tidak akan dilupakan.

TERIMA KASIH SEMUA!

Tiada ulasan: