tag line

tag line

Jumaat, 14 Januari 2011

Soal Jawab Remeh-temeh tentang isu semasa tapi anda malu bertanya

13 Januari 2011 hari tu, aku ke airport Pengkalan Chepa, Kota Bharu. Tujuan aku adalah nak p Kuala Lumpur untuk melihat dan melawat sambil meraikan hari lahir anak sedara aku yang pertama berumur 1 tahun. Aku pergi awal kat airport, jadual penerbangan aku dijangkakan pada jam 7.15 malam tetapi aku tiba di airport jam 5.15 petang, alasan datang awal adalah masalah sikit so kena datang awal. Boring giler aku kat airport tu, jadik aku pusing2 satu airport dan singgah di salah satu gerai buku kat ruang utama airport tersebut. Intai punya intai ternampak buku yang agak menarik minat aku ni bertajuk Soal Jawab Remeh-temeh tentang isu semasa tapi anda malu bertanya. Aku mula baca tu dari jam 6.00 petang sampai dalam kapal terbang. Sempat jugak aku menghabiskan setengah lebih.

Buku ini memang menarik. Buku ini berkonsepkan keagamaan, iaitu Islam. Apa yang tidak pernah difikirkan pun dibincangkan. Contohnya wanita mempunyai 3 jenis darah yang keluar daripada 'saluran' yang sama dan banyak lagi. Nak tau kena lah baca. Selepas aku baca tu, baru aku betol2 faham.

Selamat membeli dan selamat mengkhatam!

2 ulasan:

mye berkata...

nak try beli r..
huhuu..
nak puji skit pndai mengisi ms lpang walupn dlm flight..
heheheh

master mazeen berkata...

heheh...kebetulan buku tu menarik minat..boring gak tunggu je...huhu