tag line

tag line

Ahad, 19 April 2009

KECEWA!!!!

Sungguh aku kecewa hari ini. Kenapa boleh jadi macam ini. Semalam di suruh run yang inverse. Aku pulak nampak pelik sebab statement yang dikeluarkan adalah bertentangan dengan apa yang dipaparkan. Sedikit arguing mengenai kepelikan explanation.

Pagi 20 April 2009, aku dengan semangat dan penuh iltizam nak siapkan final assignment untuk aku penuhi tanggungjawab pada paper lain. 8.32 pagi, aku berjaya menjejakkan kaki di perpustakaan Universiti Malaysia Sabah. Aku kemas-kemas tempat duduk dan dengan penuh semangat nak siapkan tugasan yang final. Bila bukak email, terpampang re:X2, cakap silap tengok. ARKH!!!!!!Tesion. Aku dah nak siap dah. Tinggal randomness test je. Sekarang aku kena run balik. Aku sedih!!!!


Ape pun aku kena terima qada' dan qadar. Mungkin ada baiknya yang bakal akan terjadi nanti. No one knows. Only god know everythings. K lah aku nak kena start balik pulak. Wish me best of luck!!

Tiada ulasan: