tag line

tag line

Sabtu, 6 Disember 2008

Tesis oh tesis part 2


Projek 1 dah setel dah. Skrang dah nak start projek 2. Malasnya aku nak start. Tapi ye tak ye kena jugak kan?Best kan kalau cuti tu betul-betul cuti, tapi sekarang aku kena run data. Untuk pengetahuan rakan sekalian, aku baru run data hanya 26 model baru. Biasalah kan, cuti namanya. That's y lambat sikit, banyak rehat sikit.heheh.

Projek 2 ada tiga bab, data description, discussion dan conclusion. Tapi malangnya satu bab pun aku tak buat lagi.haha. Esok dah nak raya dah. Pepehal, Selamat Hari Raya Aidil Adha. Kejap lagi aku dah nak hantar brodband Hafiz dah. Nanti lah pulak aku up date my blog. Tq 4 all member yang baca blog aku. Selalu lah baca ye. Doakan aku supaya aku berjaya siapkan tesis dengan berjaya.

Tiada ulasan: