tag line

tag line

Rabu, 31 Disember 2008

Selamat tinggal...

Assalamualaikum....

Sedar tak sedar kita sudah hampir melangkah kehadapan. Ini bermaksud umur meningkat,
tahun turut meningkat. Sebagaimana yang kita sedari dan ketahui, hari ini, 31 Disember 2008 adalah merupakan hari yang terakhir untuk tahun 2008. Tidak ketinggalan kepada tahun hijrah. Hari ini tepat 2 Muharam 1430H. Masih tidak terlambat rasanya penulis untuk mengucapkan Salam Maal Hijrah dan Selamat Menyambut Tahun Baru 2009. Ini merupakan pengisian yang terakhir penulis pada tahun 2008. Biarlah tahun 2008 berlalu dengan penuh terjadinya pelbagai sejarah dan yang baik dijadikan pedoman dan yang buruk dijadikan sempadan dan seterusnya sebagai pengajaran di masa hadapan.

Pada detik yang terakhir pada tahun yang bersejarah ini, penulis memohon maaf sekiranya ada perbuatan penulis yang menyinggung perasaan sahabat-sahabat penulis. Kepada pembaca, penulis memohon maaf sekiranya pembaca tidak puas hati setelah membaca blog penulis yang serba kekurangan. InsyaAllah dengan teguran sahabat-sahabat dan pembaca sekalian, penulis akan memperbaiki penulisan penulis ini. Yang baik datangnya dari Yang Berkuasa dan Yang Maha Esa dan yang buruk tu datang nya dari kelemahan diri saya sendiri yang perlukan teguran daripada para sahabat sekalian.

SELAMAT TINGGAL 1429H DAN 2008!!

1 ulasan:

NIVYANFAZZA berkata...

hamba ini sentiasa memaafkan diri sesiapa pun....
"ALLAHumma yansuril islama wal muslimin, wal mujahidin fi Ghazzah, fi Palestin , fi Iraq, fi Afghanistan, fi kulli zamaan wa fi kulli makaan...."