tag line

tag line

Selasa, 14 Julai 2020

Ambience to study and work

Assalmualaikum dan salam sejahtera,

As we can see, banyak kedai hipster tumbuh bagai cendawan di seluruh Malaysia dengan pelbagai brand dengan pelbagai dekorasi yang bertujuan untuk menarik pelanggan untuk dijadikan lokasi meluangkan masa.

Pada masa yang sama, telah menjadi kegilaan manusia untuk menonjolkan diri dengan aktif nya ruang-ruang sosial media dengan gambar-gambar yang cantik dan indah dengan tujuan tersendiri seperti trend setter, tranding, branding dan apa sahaja tujuannya. Namun itu adalah niat masing-masing yang dirasakan yang boleh memuaskan diri sendiri dengan cara yang tersendiri.

Just a real picture, tiada niat nak promote 

Telah menjadi satu trending sekarang adalah dengan melepak di hipster shop atau kedai coffee sambil menyiapkan tugasan atau meluangkan masa bersama rakan-rakan serta keluarga.

It also happens to me, buying a cup of coffee, open Macbook and start doing work while listening to music. Very lovely and calm ambience.

Whatever it is, we have our own way of doing whatever we like. Bak kata kawan aku, life is too short to make yourself stress with problem and work.

Tiada ulasan: