tag line

tag line

Khamis, 9 September 2010

SELAMAT HARI RAYA 2010

Di kesempatan yang penuh berkat ini, saya Tuan Mohd Nizam Bin Tuan Mustapa ingin memohon ampun dan maaf kiranya blog ini menyebabkan mana-mana pihak terasa hati atau terguris dengan kata-kata berbentuk tulisan ini. Segala yang tertulis ini tiada kaitan dengan yang hidup mahupun yang telah meninggalkan kita jauh. Kalau ada pun mungkin untuk dijadikan tatapan dan peringatan kepada diri ini juga kepada pembaca blog ini sekalian.

Aku ingin mengucapkan SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR BATIN kepada para pembaca blog ini yang sangat setia. Tidak lupa juga kepada para pensyarah yang sentiasa dalam ingatan ini, Prof. Dr. Zainodin Hj. Jubok, Puan Noraini Abdullah, Cik Khadizah, Puan Darmesah, Puan Suzielawati, Prof. Dr. Amran Ahmed, Prof. Madya Dr. Ho Chong Mun, Prof. Madya Dr. Jumat Sulaiman dan semua pensyarah Matematik dengan Ekonomi dan Matematik dengan Komputer Grafik Universiti Malaysia Sabah. Kepada rakan-rakan: Hilal Azmi, Mohd Arif Lokman Bin Azman, Faizal Rizmin, Faizal Suksis, Diana Desa, Ana, Izzi Khairani, Ida, Asma' Fathonah, Faqimi sepia, Hafiz Rashid sekeluarga dan semua rakan-rakan yang mengenali insan ini. Tidak dilupakan rakan pejabat sekalian, Puan Suhaila, Noriman Jaafar, Ahmad Saufi Mohd Nawi, Hasifah, Jibah, Linda, Hafizi, Baihaqi dan semua kakitangan ISME, FKP dan semua warga Universiti Malaysia Kelantan termasuk Prof. Madya Abdul Aziz Ab. Latif, Prof. Abdul Hamid Mohamed dan Prof. Emeritus Dato' Dr. Mohd Nawi Ab. Rahman.

Diharap kita dapat lagi bertemu dan masuk ke ladang buah yang sangat lebat ini (bulan Ramadan) tahun depan 2011 atau bersamaan 1432H. InsyaAllah tahun depan usaha akan ditingkatkan untuk mengutip buah-buahan yang sangat lebat dipohon dalam ladang yang Allah sediakan kepada kita semua ini. INSYAALLAH....AMeEn....

Tiada ulasan: