tag line

tag line

Khamis, 26 Ogos 2010

Alhamdulillah...


Aku rasa dah berbulan-bulan dah aku tunggu, akhirnya tarikh untuk konvo telah pun keluar. Alhamdulillah seperti yang dijangka HS08 (Matematik dengan Ekonomi), SST akan jatuh pada 10-10-10 iaitu sidang 4 pada sebelah petang. Tapi aku masih bingung dan sangat terkial-kial mengenai kenderaan dan penginapan aku di sana nanti. Orang kata serba tidak kena je. Banyak lagi nak kena fikirkan. Kerja dan keperluan konvo. Dah ler sekarang bulan puasa, jap lagi dah nak raya. Baju raya kompem aku tak sempat beli. Tahun lepas lah jawapannya.

Tapi apa pun aku tidak sabar menantikan hari yang dijangkan itu. Aku mohon semuanya berjalan dengan lancar walaupun perancangan yang aku buat adalah tidak ler seperfect yang diinginkan. Tidak lupa juga kepada sahabat-sahabat aku yang bakal menerima segulung ijazah di Konvo ke-12 nanti,TAHNIAH. Manakala kepada rakan-rakan yang masih belum konvo dan akan dijangkan konvo ke-13, tak pe mungkin rezeki korang lambat sikit sekarang, mana tau someday rezeki korang lagi melimpah daripada kami. Pepe pun teruskan usaha yang anda lakukan selagi semuanya dibawah restu ibu dan ayah.

4 ulasan:

lAl berkata...

Hoho... TAHNIAH!! Setelah berusaha keras, inilah hasil yg ko tuai... moga ko enjoy masa konvo nanti n berjaya dapat keja secepatr mungkin...hoho... tahniah!

master mazeen berkata...

TQ2...tulah...skarng nie pun tgh berusaha untuk bekerja...carik kerja!!

Zunnur Ihsan Haji Zainondin berkata...

TAHNIAH...tu dah grad deh mu..aku lambat lg la...Apa pun Tahniah sekali lagi..10-10-10 deh..comel molek tu

master mazeen berkata...

yelah...comel pun kena usaha carik keja..mu xpo ar..kluar terus jadik Dr..haha...