tag line

tag line

Selasa, 3 Mac 2009

Alhamdulillah...

Assalamualaikum...

Lama sudah aku tak mencoret dan meringankan jari-jemari aku untuk meneruskan madah ni. Kadang-kadang rindu jugak nak melalut dalam blog ni. Tapi atas desakan masa dan dihalang oleh kerja yang bertimbun-timbun, maka aku cuba menghalang perasaan yang membuak-buak untuk tidak menyentuh blog ini. Bagi yang selalu membaca blog aku, aku ucapkan terima kasih banyak-banyak.

Semester ini, sem 6 tahun 3, kami warga Matematik dengan Ekonomi telah bermurah hati bergabung dengan Matematik dengan Komputer Grafik telah merancang untuk mengadakan satu Malam Penghargaan Matematik 2009 (MPM 2009) kepada para pensyarah malah kepada para pelajar atau mahasiswa/i yang telah saling bantu membantu. Lagi pun program ini adalah salah satu madah dan cara untuk mengucapkan selamat tinggal bagi yang telah berjaya dengan keluar dengan jayanya untuk 3 tahun. Aku dan Vivian telah berusaha dengan bersungguh-sungguh menyiapkan proposal MPM 09.

Setelah 2 minggu berusaha untuk menyiapkan proposal dan juga setelah 5 kali buat pembetulan dengan Prof. Madya Dr. Ho, dan 1 pembetulan dengan Timb. Dekan HEP SST Prof. Madya Dr. Jualang maka proposal kami berjaya dan telah diluluskan. Kami hepi!! Alhamdulillah.....

Tiada ulasan: